Стадніченко, Вадим ВолодимировичЙорданова, Вікторія Петарівна2025-09-022025-09-022025Йорданова, В. П. Оцінка доцільності виходу ТОВ «ПЕТРОЛАЙН» на новий сегмент ринку паливозаправних насосів : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Йорданова Вікторія Петарівна. - Київ, 2025. - 109 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/75767Дипломна робота бакалавра складається з трьох розділів, містить висновки, додатки та список використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 104 сторінки. У роботі наведено 18 таблиць та 18 рисунків: з них у першому розділі – 13 таблиць і 7 рисунків, у другому – 3 таблиці і 3 рисунки, у третьому – 5 таблиць і 8 рисунків. Також до роботи включено 3 додатки. Бібліографія містить 43 джерела. Метою є розробка теоретичних та практичних засад, щодо оцінки доцільності виходу компанії «ПЕТРОЛАЙН» на новий сегмент ринку паливозаправних насосів. У ході виконання роботи здійснено аналіз поточної ситуації на ринку паливозаправного обладнання, досліджено діяльність компанії «Петролайн» та зовнішнє середовище функціонування підприємства. Проведено SWOT-аналіз, на основі якого визначено маркетингову управлінську проблему. Узагальнено теоретичні підходи до оцінки доцільності виходу на нові ринкові сегменти, а також обґрунтовано вибір методології дослідження. Проведено кабінетне дослідження та опрацьовано вторинну інформацію з відкритих джерел. Для збору первинної інформації розроблено пошукові питання та проведено глибинні інтерв’ю і анкетування споживачів. На основі зібраної інформації визначено характеристики для побудови профілю споживача, виявлено ключові фактори вибору товару, визначено рівень конкуренції в сегменті та здійснено прогноз попиту. Розроблено практичні рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності компанії при виході на дешевий сегмент. Проведено економічну оцінку ефективності запропонованих заходів із використанням показників BCR, ROI, NPV та терміну окупності.109 с.ukSWOT-аналізновий сегмент ринкумаркетингова управлінська проблемакабінетне дослідженняглибиннє інтерв’юОцінка доцільності виходу ТОВ «ПЕТРОЛАЙН» на новий сегмент ринку паливозаправних насосівBachelor Thesis