Пересада, Сергій МихайловичПанченко, Олексій Ярославович2023-09-262023-09-262023Панченко, О. Я. Система векторного керування асинхронними двигунами з максимізацією відношення момент-струм : дипломний проект … бакалавра : 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка / Панченко Олексій Ярославович. – Київ, 2023. – 91 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/60563Дипломний проект містить: сторінок – 91, рисунків – 33, таблиць – 1; додатків – 1 та графічну частину на 3 листах А1. Дипломний проект складається із трьох розділів в яких послідовно вирішується актуальна задача побудови, дослідження та порівняння алгоритмів векторного керування моментом асинхронного двигуна з максимізацією відношення момент-струм. В першому розділі проводиться аналітичний огляд історії розвитку ефективного керування асинхронною машиною. Роз’яснюється ідея векторного керування з максимізацією відношення момент-струм (MTPA), робиться огляд вже наявних рішень в науковій літературі. У другому розділі виконується синтез оптимізованих алгоритмів та викладення стандартних алгоритмів векторного керування. В третьому розділі на основі математичного моделювання проводиться змістовне дослідження динамічних та енергетичних характеристик оптимізованих алгоритмів та їх порівняння. Визначається ефективність застосування досліджуваних алгоритмів в реальних системах електроприводу. Метою дипломного проекту є дослідження проблеми векторного керування моментом асинхронного двигуна з максимізацією відношення момент-струм.91 с.ukелектроприводвекторне керуванняасимптотичне полеорієнтуванняенергоефективністьасинхронний двигунпотокозчепленняалгоритм керуванняelectric drivevector controlasymptotic pole orientationenergy efficiencyinduction motorfluid couplingcontrol algorithmСистема векторного керування асинхронними двигунами з максимізацією відношення момент-струмBachelor Thesis