Юдіна, Наталія ВолодимирівнаЛепеха, Дарія Юріївна2021-09-152021-09-152021-06Лепеха, Д. Ю. Удосконалення системи маркетингових комунікацій мережі магазинів Велмарт на ринку України : дипломна робота … бакалавра : 075 Маркетинг / Лепеха Даря Юріївна. – Київ, 2021 – 171 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/43764Дипломна робота на тему: «Удосконалення системи маркетингових комунікацій мережі магазинів Велмарт на ринку України» містить 13 таблиць та 33 рисунка. Актуальність теми обумовлена тим, що ринок супермаркетів України вже на стадії зрілості і конкуренти вже тривалий час працюють на ньому. Щоб покращити власні конкурентні позиції на ринку підприємство повинно наближуватися до споживача, формувати з ним довготривалі відносини, сформувати позитивне сприйняття бренду у свідомості споживачів та розширити обізнаність споживачів про бренд. Саме тому компанії необхідно замислитися, щодо удосконалення власних систем комунікацій. Таким чином виникла проблема вдосконалення системи маркетингових комунікацій підприємства. Метою даної роботи є розроблення пропозицій щодо удосконалення системи маркетингових комунікацій мережі супермаркетів «Велмарт» на ринку України. Об’єктом дослідження є ринок супермаркетів України, зокрема тематичний аналіз комунікаційної діяльності ТОВ «Велмарт». Суб’єктами дослідження є мережа супермаркетів «Велмарт», цільові клієнти, підрядчики та конкуренти. Ціллю маркетингового дослідження є пошук шляхів удосконалення системи маркетингових комунікацій мережі супермаркетів Велмарт на ринку супермаркетів України. В роботі було розглянуто маркетингове середовище ринку супермаркетів України. Було розроблено 24 пошукові питання. За результатами дослідження було визначено удосконалення системи маркетингових комунікацій з ціллю формування лояльності та збільшення обізнаності серед споживачів про бренд. Розроблено рекомендації, щодо її удосконалення та прораховано економічну доцільність впровадження рекомендацій.ukсистема маркетингових комунікаційлояльністьобізнаністьсупермаркетиудосконаленнярекламабонусна програма лояльностікомунікаційне повідомленняканали комунікаціїmarketing communications systemloyaltyawarenesssupermarketsimprovementsadvertisingloyalty bonus programcommunication messagecommunication channelsУдосконалення системи маркетингових комунікацій мережі магазинів Велмарт на ринку УкраїниBachelor Thesis171 с.