Зозульов, Олександр ВікторовичЦарьова, Тетяна Олександрівна2023-03-162023-03-162022Зозульов, О. В. Маркетингова діяльність в контексті фундаментальних змін / Зозульов О. В., Царьова Т. О. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2022. – № 24. – C. 99-103. – Бібліогр.: 14 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/53744Стаття присвячена питанням визначення фундаментальних змін у часі зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства, визначенню складових та чинників, що впливають на ці зміни, етапів їх трансформації. Для маркетолога означене питання є одним із ключовим не стільки в контексті поточного аналізу маркетингового середовища, оскільки поточний аналіз і так буде зроблено в процесі дослідження складових макро- та мікросередовища, скільки в контексті здатності бачити глобальні тенденції трансформації середовища, напрями розвитку його складових та потенційну картину майбутнього. Розвиток соціально-економічних систем є складним процесом як з огляду на якість їх складових, так і з огляду на кількість і взаємозв’язки та взаємовплив між ними. Наприклад, етапи трансформації технологічного підґрунтя виробництва в свою чергу впливають на характер економічних зв’язків між агентами ринку, визначаючи ключові ресурси для виробництва та технологічні можливості щодо їх переробки, транспортування, комунікацій. Таким чином, визначаючі ключові сектори економіки, які є локомотивами всієї системи. Ключові сектори, характер їх роботи та навички, необхідні для їх запуску і підтримання, визначають вимоги до освіти та особистих якостей робочої сили, а також характеру людської праці – інтелектуальної чи ні. Якщо взяти інші складові економічної системи – вони відрізняються таким же складним перебігом трансформації і також зачіпають багато суміжних областей, формуючи прямі та опосередковані зв’язки, які можуть реалізуватись впродовж довгого часу, таким чином, що результати маркетингової діяльності в такому середовищі рознесені у часі із безпосереднім маркетинговим впливом і можуть спотворюватись в процесі виконання. Саме томі для маркетолога дуже важливо розуміти, на які складові середовища звертати уваги, і яким чином вони можуть вплинути на реалізацію маркетингової мети.ukмаркетингекономікаглобальні змінитехнологічні укладиindustryконкуренціятехнологіярозвиток економічної системиtechnologydevelopment of economic systemsmarketingМаркетингова діяльність в контексті фундаментальних змінArticleC. 99-103https://doi.org/10.32782/2307-5651.24.2022.1565.0160000-0001-7087-20800000-0003-1321-5548