Шульгіна, Л. М.Колайдо, О. О.Shulgina, L. M.Kolaydo, O. O.Шульгина, Л. М.Колайдо Е. А.2017-04-032017-04-032013Шульгіна Л. М. Вибір методу оцінювання партнерів зі збуту на прикладі ВАТ «Азот» на ринку Казахстану / Шульгіна Л. М., Колайдо О. О. // Сучасні проблеми економіки і підприємництво : збірник наукових праць. – 2013. – Вип. 11. – С. 311–317. – Бібліогр.: 4 назви.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/19167ukзбутметоди оцінювання партнерівтрейдерsalesmethods of evaluation partnerstraderсбытметоды оценки партнеровтрейдерВибір методу оцінювання партнерів зі збуту на прикладі ВАТ «Азот» на ринку КазахстануThe method of assessment of sales partners taking the example of «Nitrogen» in KazakhstanВыбор метода оценки партнеров по сбыту в ОАО «Азот» на рынке КазахстанаArticleС. 311-317