Ситник, Наталія ІванівнаКовалик, Ангеліна Ігорівна2024-08-262024-08-262024Ковалик, А. І. Виведення на ринок продуктової інновації підприємства : дипломна робота … бакалавра : 073 Mенеджмент / Ковалик Ангеліна Ігорівна. - Київ, 2024. - 85 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/68545Дипломна робота на тему: «Виведення на ринок продуктової інновації на підприємстві» містить 85 сторінки, 27 таблиць, 7 рисунків, 1 додаток. Перелік посилань нараховує 30 найменувань. Метою роботи є пошук шляхів виведення на ринок інноваційного продукту. Об’єктом дослідження є процес виведення продуктової інновації на ринок. Предметом дослідження є теоретичні основи та практичні аспекти виведення продуктової інновації на ринок. Базаою дослідження є СТ «РАНОК». Методи дослідження. Для виконання дипломної роботи здійснено на застосуванні методів: аналіз літературних джерел, статистичний аналіз, спостереження, аналіз внутрішніх та зовнішніх факторів, експертні оцінки, SWOT-аналіз, фінансово-економічний аналіз, порівняльний аналіз, аналіз ризиків та інші методи, які дозволяють здійснити комплексне дослідження з метою розробки практичних рекомендацій щодо управління інноваційною діяльністю на підприємстві. Отримані результати. За результатами проведеного дослідження розроблений та запропонований проєкт з виведення на ринок води з електролітами та вітамінами. Рекомендації щодо використання результатів роботи. Результати дослідження можуть бути використані СТ «РАНОК» для покращення інноваційної діяльністю та впровадження нових продуктів. Результати впровадження досліджень. Розроблена в дипломній роботі пропозиція була представлена на розгляд керівному СТ «РАНОК», де було визнано можливість їх практичного застосування.85 с.ukпродуктові інноваціїаналізінноваціяінноваційна діяльністьпідвищення ефективностіпокращення діяльності підприємства.Виведення на ринок продуктової інновації підприємстваBachelor Thesis