Мельник, Н. О.Писаренко, Н. Л.2020-12-012020-12-012020Мельник, Н. О. Ціннісні складова в процесі розробки програми лояльності на ринку молочних продуктів України [Електронний ресурс] / Мельник Н. О., Писаренко Н. Л. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 511 Кбайт). – 2020. – Вип. 14. – Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/37783ukлояльність споживачівконкурентоспроможність підприємстваприхильність до брендуемоціональні мотиваторипрограма лояльностіспоживча цінністьconsumer loyaltyenterprise competitivenessbrand commitmentemotional motivatorsloyalty programcustomer valueJEL classification: D1Ціннісні складова в процесі розробки програми лояльності на ринку молочних продуктів УкраїниValue components in the process of developing a loyalty program in the dairy market of UkraineArticle659.113.35