Шульгіна, Людмила МихайлівнаСлинько, Валерія Сергіївна2019-02-072019-02-072018Слинько, В. С. Розробка конкурентної стратегії організації з використанням бенчмаркінгового підходу : магістерська дис. : 073 Менеджмент / Слинько Валерія Сергіївна. – Київ, 2018. – 126 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/26286Магістерська дисертація на тему: «Розробка конкурентної стратегії організації з використанням бенчмаркінгового підходу» містить 113 сторінок, 37 таблиць, 25 рисунків, 4 додатки. Перелік посилань нараховує 60 найменувань. Метою роботи є розробка конкурентної стратегії підприємства шляхом застосування бенчмаркінгу, на основі аналізу теорії і практики бенчмаркінгу. Об’єктом дослідження є розробка конкурентної стратегії підприємства. Предметом дослідження є науково-методичні положення застосування бенчмаркінгу як інструменту розробки конкурентної стратегії ПрАТ «ІДС». Методи дослідження: системний аналіз, методи економічного і статистичного аналізу, метод заснований на теорії ефективної конкуренції (ККО). Результати дослідження нададуть змогу вітчизняним підприємствам, зокрема ПрАТ «ІДС», використати на практиці запропонований бенчмаркінговий підхід для розробки конкурентної стратегії. Зокрема, представлені у роботі алгоритми розроблення та вибору напрямів покращення конкурентних переваг на основі проведення бенчмаркінгу дозволять не просто утримувати позиції на тих чи інших ринкових сегментах, а динамічно їх розвивати. Рекомендації щодо використання результатів роботи. Результати проведеного дослідження дозволять підприємствам ефективно конкурувати в умовах макроекономічної нестабільності та погіршення кон’юнктури ринку. Результати перевірки можливостей практичного використання отриманих результатів. Керівництвом підприємства ПрАТ «ІДС» було використано і впроваджено запропоновані рекомендації щодо розробки конкурентної стратегії з використанням бенчмаркінгового підходу (Акт впровадження №156 від 27.10.2018 р.). Апробація. Шульгіна Л. М. Розробка конкурентної стратегії організації з використанням бенчмаркінгового підходу / Л. М. Шульгіна, В. С. Слинько // Сучасні підходи до управління підприємством: Збірник праць учасників IX Всеукраїнської науково-практичної конференції. — Київ, 12 квітня 2018 року. — Режим доступу: http://ev.fmm.kpi.ua Шульгіна Л. М. Формування стратегії розвитку конкурентного потенціалу підприємства з використанням бенчмаркінгу / Шульгіна Л. М. , Слинько В. С. // Сучасні підходи до управління підприємством: Збірник тез доповідей IX Всеукраїнської науково-практичної конференції. — Київ, 12 квітня 2018 року. У ході написання магістерської дисертації були використані результати досліджень проведених під час участі у тренінгу «Трансфер європейської політики, стратегій та бізнес практики» (Transfer of European Policies, Strategies and Business Practice). Тренінг проводився в рамках реалізації модуля "European business models: transformation, harmonization and implementation in Ukraine" № 587138-epp-1-2017-1-ua-eppjmo-module, http://jeanmonnet.kpi.ua/en/project-description/.ukконкурентні стратегіїстратегія диверсифікаціїбенчмаркінговий підхідметодика розробки стратегіїконкурентитоварний портфельмінеральні водикосметичні засобиcompetitive strategiesdiversification strategybenchmarking approachstrategy development methodologycompetitorscommodity portfoliomineral watercosmeticsРозробка конкурентної стратегії організації з використанням бенчмаркінгового підходуMaster Thesis126 с.338.001.36