Копішинська, Катерина ОлександрівнаБрусняк, Ельвіра Тельманівна2025-02-142025-02-142024Брусняк, Е. Т. Удосконалення системи управління трейд-маркетингом на підприємстві : магістерська дис. : 073 Менеджмент / Брусняк Ельвіра Тельманівна. - Київ, 2024. - 125 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/72532Брусняк Е.Т. Удосконалення системи управління трейд-маркетингом на підприємстві - Кваліфікаційна робота на правах рукопису, містить 125 сторінок, 19 таблиць, 21 рисунок, 4 формули. Перелік посилань нараховує 56 найменувань. Актуальність теми У сучасних умовах ринкової економіки підприємства стикаються з високим рівнем конкуренції, що вимагає вдосконалення методів залучення клієнтів і партнерів. Зміни в уподобаннях та поведінці споживачів, створюють нові виклики для традиційних систем збуту. Трейд-маркетинг, орієнтований на ефективну співпрацю з каналами збуту, дозволяє оптимізувати доступ до кінцевого споживача та покращити позиціонування продукції. Цифровізація відкриває нові можливості для автоматизації трейд-маркетингових процесів, збору та аналізу даних про продажі, що дозволяє приймати більш обґрунтовані рішення щодо стимулювання попиту та оптимізації роботи з партнерами. Метою дослідження є розвиток теоретико-методичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення системи управління трейд-маркетингом на підприємстві. Поставлена мета дослідження обумовила вирішення таких завдань: - розглянути сутність, мету та значення трейд-маркетингу для підприємства; - визначити структуру та принципи формування системи управління трейд-маркетингом на підприємстві; - дослідити методичні положення оцінки ефективності системи управління трейд-маркетингом на підприємстві; - проаналізувати тенденції розвитку трейд-маркетингу вітчизняних підприємств пивоварної галузі; - здійснити діагностику системи управління трейд-маркетингом ПрАТ «КАРЛСБЕРГ УКРАЇНА» - провести комплексну оцінку ефективності системи управління трейд- маркетингом ПрАТ «КАРЛСБЕРГ УКРАЇНА»; визначити напрями розвитку системи управління трейд-маркетингом ПрАТ «КАРЛСБЕРГ УКРАЇНА»; - розробити проєкт удосконалення системи управління трейд- маркетингом ПрАТ «КАРЛСБЕРГ УКРАЇНА»; - економічно обґрунтувати доцільність реалізації запропонованих заходів. Об’єкт дослідження – управління трейд-маркетингом на підприємстві. Предмет дослідження – сукупність теоретико-методичних підходів та практичних рекомендацій щодо удосконалення системи управління трейд- маркетингом на підприємствах пивоварної галузі. Методи дослідження. У магістерській роботі використовувалися різні загальнонаукові та спеціальні методи дослідження, а саме: систематизація й узагальнення, порівняльний та графічний, а також фінансово-економічний аналіз – для визначення стану трейд-маркетингових процесів на провідних підприємствах вітчизняних виробників пивної продукції, оцінки ефективності існуючих підходів і візуалізувати результати; метод «Design Thinking» – для виявлення потреби користувачів CRM-системи, економіко-математичне моделювання – для оцінки впливу запропонованих змін на фінансові показники компанії. Наукова новизна отриманих результатів полягає у подальшому розвитку теоретичних та практичних положень удосконалення системи управління трейд-маркетингом, що, на відміну від наявних, передбачає інтеграцію в систему управління взаємовідносинами з клієнтами автоматизованого річного планування, що дозволяє оптимізувати планувальні процеси, підвищити їх точність і ефективно використовувати робочий час співробітників. Практичне значення отриманих результатів. Запропоновані заходи можуть бути використані промисловими підприємствами для удосконалення їх систем управління трейд-маркетингом шляхом впровадження автоматизованих систем планування та цифрових рішень, що дозволить зменшити витрати на управління маркетинговою діяльністю, оптимізувати використання POS-матеріалів, покращити комунікацію між підрозділами підприємства. Апробація результатів. Основні положення дослідження доповідалися керівництву ПрАТ «КАРЛСБЕРГ УКРАЇНА» та запропоновані для впровадження.125 с.ukтрейд-маркетингуправлінняудосконалення системи управліннядизайн-мисленняоптимізація діяльності.trade marketingmanagementimprovement of the management systemdesign thinkingoptimization of activitiesУдосконалення системи управління трейд-маркетингом на підприємствіMaster Thesis339.13