Сегол, Радміла ІгорівнаРадзівілюк, Катерина Ігорівна2022-06-292022-06-292021-06Радзівілюк, К. І. Концепція комунікаційної стратегії для кондитерської Dolce Paradiso : дипломний проект … бакалавра : 061 Журналістика / Радзівілюк Катерина Ігорівна. – Київ, 2021. – 81 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/48266Об'єктом дослідження є комунікаційна стратегія. Метою дослідження є створення комунікаційної стратегії для кондитерської Dolce Paradiso у соціальних мережах та її реалізація в тестовому режимі. Дипломний проєкт складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі було висвітлено суть поняття комунікаційної стратегії, зазначені етапи її проведення та визначено роль брендингу. У другому розділі було проаналізовано діяльність кондитерської Dolce Paradiso, досліджено фактори зовнішнього середовища, визначено конкурентні переваги та складено портрет цільової аудиторії. У третьому відбувся етап підготовки та впровадження комунікаційної стратегії. У ході реалізації комунікаційної стратегії було збільшено відсоток взаємодії користувачів і охоплення сторінки. На основі цих даних зроблено висновок, що результати практичного втілення комунікаційної стратегії є позитивними.ukбрендингкомунікаційна стратегіяконтент-плансоціальні мережіпозиціювання брендаbrandingcommunication strategycontent plansocial networksbrand positioningКонцепція комунікаційної стратегії для кондитерської Dolce ParadisoBachelor Thesis81 c.