Дяченко, О. В.Стадніченко, В. В.2015-12-022015-12-022014Дяченко О. В. Особливості застосування концепції вхідного маркетингу на промисловому ринку / Дяченко О. В., Стадніченко В. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 232 Кбайт). – 2014. – Вип. 8. – Бібліогр.: 7 назв. – Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/14138ukмаркетингові комунікаціїІнтернет-маркетингвхідний маркетинглідконтент маркетингmarketing communicationsInternet-marketinginbound marketingcontent marketingмаркетинговые коммуникацииИнтернет-маркетингвходящий маркетинглидконтент маркетингОсобливості застосування концепції вхідного маркетингу на промисловому ринкуThe features of the concept of inbound marketing on industrial marketArticle659