Дергачова, Вікторія ВікторівнаКриндач, Анастасія Юріївна2025-02-142025-02-142024Криндач, А. Ю. Впровадження електронної комерції на промисловому підприємстві в умовах цифровізації : магістерська дис. : 073 Менеджмент / Криндач Анастасія Юріївна. - Київ, 2024. - 126 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/72524Криндач А.Ю. Впровадження електронної комерції на промисловому підприємстві в умовах цифровізації Кваліфікаційна робота на правах рукопису, містить 131 сторінок, 19 таблиць, 33 рисунків, 6 формул, 5 додатків. Перелік посилань нараховує 63 найменування. Актуальність теми впровадження електронної комерції зумовлена важливим фактором для збереження конкурентних переваг і забезпечення сталого розвитку бізнесу. Традиційні канали продажів все більше втрачають свою ефективність, а цифрові платформи пропонують безпрецедентні можливості для розширення охоплення ринку, оптимізації операційних процесів і вдосконалення механізмів взаємодії з клієнтами. Зв’язок роботи із науковими програмами, планами та темами. Магістерську дисертацію на здобуття ступеня магістра виконано в Національному технічному університеті України «КПІ імені Ігоря Сікорського» (м. Київ) відповідно до планів науково-дослідних робіт кафедри менеджменту підприємств за темою «Стратегічне управління відновленням економіки України» (ДР 0123U101596). Метою роботи є розроблення механізму впровадження електронної комерції на промисловому підприємстві, включаючи організаційні, економічні та технологічні аспекти, а також надання практичні рекомендації щодо ефективної цифровізації процесів продажу та взаємодії. Поставлена мета роботи обумовила необхідність вирішення таких завдань: - дослідити сутність та поняття електронної комерції; - розглянути методи впровадження для кожної бізнес-моделі; - провести аналіз еволюції різновидів цифровізації та її роль в супроводженні електронної комерції; - проаналізувати поточні фінансові та техніко-економічні показники підприємства за останні 3-5 років; проаналізувати динаміку рентабельності активів за останні 5 років; - оцінити цифровий ландшафт підприємства; - проаналізувати операційну діяльність підприємства, зокрема тривалість процесу оформлення замовлення на підприємстві; - визначити ключові вектори удосконалення для подальшої реалізації проєкту впровадження електронної комерції; - надати опис та економічне обґрунтування програми впровадження електронної комерції; - надати пропозиції та рекомендації з реалізації запропонованої програми. Об’єктом дослідження є цифровий потенціал підприємства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методологічних та практичних підходів щодо впровадження електронної комерції. База дослідження - ТОВ «Торговий дім «УКРНАСОССЕРВІС» У магістерській роботі було використано такі методи дослідження: порівняння, графічний, економіко-математичний та інші методи економічного обґрунтування, а також систематизації та узагальнення (для розроблення аналітичного висновку щодо стану підприємства), економіко-статистичний (для проведення розрахунків ефективності діяльності підприємства), аналітичний і структурно-логічний (для розроблення пропозицій щодо розробки механізму впровадження електронної комерції), графічний (для представлення динаміки показників галузі, структурних підрозділів та ефективності розроблених пропозицій). Наукова новизна дослідження полягає у формуванні комплексного підходу до впровадження електронної комерції на промислових підприємствах, який об’єднує теоретичні основи, діагностичну оцінку та практичні рекомендації в єдину систему. Запропонований підхід відрізняється від існуючих тим, що забезпечує цілісний механізм, який враховує технологічні можливості та економічні обмеження підприємства. Практичним значенням є розробка комплексного механізму, який виходить за рамки простої технологічної модернізації підприємства. Розроблений механізм реалізації, підкріплений економічними розрахунками, демонструє потенціал для значних організаційних покращень. Апробація результатів роботи: проект представлено керівнику бази дослідження.126 с.ukцифровізаціяцифрова трансформаціяоцифровкаелектронна комерціямеханізм впровадження електронної комерції.digitalizationdigital transformationdigitizatione-commercee-commerce implementation mechanismВпровадження електронної комерції на промисловому підприємстві в умовах цифровізаціїMaster Thesis3.33.334