Гусак, Ольвія ОлександрівнаХоменко, Альона Василівна2022-07-072022-07-072021-12Хоменко, А. В. Соціальний медіамаркетинг як ефективний інструмент просування бізнесу : магістерська дис. : 061 Журналістика / Хоменко Альона Василівна. – Київ, 2021. – 110 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/48477Метою магістерської дисертації є розробка стратегії використання соціального медіамаркетингу як ефективного інструменту просування бізнесу з продажу килимів. Актуальність роботи обумовлена збільшенням популярності соціальних мереж як платформи для продажу товарів чи послуг серед магазинів різного спрямування. У першому розділі розглянуто сутність поняття «інтернет-маркетинг», його основні переваги та інструменти, досліджено термін «соціальний медіамаркетинг», його суть, стратегія та напрямки, розглянуто метрики для оцінки зворотного зв’язку від аудиторії. У другому розділі досліджено сучасний стан соціальних мереж, проведено опитування для аналізу вподобань рецензентів щодо соцмереж, проаналізовано соціальні сторінки іноземних та вітчизняних компаній з продажу килимової продукції. У третьому розділі вдосконалено стратегію для просування бізнесу килимової продукції в соцмережах, проаналізовано цільову аудиторію, створено контент-план та описано покрокове налаштування оголошення в рекламному кабінеті Facebook.ukсоціальний медіамаркетингінтернет-маркетингсоціальні мережістратегіяпросуваннякилимовий бізнесsocial media marketinginternet marketingsocial networksstrategypromotioncarpet businesssmmСоціальний медіамаркетинг як ефективний інструмент просування бізнесуMaster Thesis110 с.