Lebedenko, SerhiiGnitetskyi, Yevhen2022-11-022022-11-022022Lebedenko, S. User-generated content. structural model of trust formation / Lebedenko Serhii, Gnitetskyi Yevhen // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2022. – № 23. – С. 154-159. – Бібліогр.: 31 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/50750enuser-generated contentUGCe-commerceconsumer behaviourconsumer behaviour in digital spaceconsumer behaviour regarding the perception of user-generated contentsocial media marketingSMMinfluence marketingконтент створений користувачамикористувацький контентелектронна комерціяповедінка споживачівповедінка споживачів у цифровому середовищіповедінка споживачів щодо сприйняття користувацького контентумаркетинг у соціальних мережахмаркетинг впливуUser-generated content. structural model of trust formationКористувацький контент. структурна модель формування довіриArticleС. 154-159https://doi.org/10.20535/2307-5651.23.2022.264655339.1380000-0002-3375-01610000-0002-6905-9057