Писаренко, Наталія ЛеонідівнаМельник, Надія Олександрівна2021-09-162021-09-162020Мельник, Н. О. Удосконалення програми лояльності ТМ «Молокія» : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Мельник Надія Олександрівна. – Київ, 2020. – 136 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/43818Бакалаврська робота виконана на 104 сторінки, при цьому містить 18 таблиць та 35 рисунків. В ході дослідження було отримано такі елементи практичної новизни: запропоновано шляхи підвищення рівня лояльності до ТМ «Молокія». У дипломній роботі детально проаналізовано підходи до визначення поняття лояльність та формування програми лояльності. Це лягло в основу теоретичної частини роботи. Якщо ж розглядати аналітичну частину, то слід зауважити, що базується на проведенні маркетингового дослідження, застосовуючи методі кабінетних досліджень, фокус-групову та опитування кінцевих споживачів. В результаті аналізу первинних джерел інформації було визначено особливості поняття лояльності. Побудовано модель для визначення шляхів підвищення лояльності. На останньому етапі проведення дослідження було запропоновано перелік рекомендацій для вирішення МУП підприємства. На основі всіх отриманих результатів ми розрахували економічну доцільність наведених нами рекомендацій та зроблено висновок про перспективність запропонованого проекту.ukринок молочної галузілояльністьвпізнаваність ТМприхильність до брендуемоціональні мотиваторипрограма лояльностіdairy marketloyaltybrand recognitionbrand commitmentemotional motivatorsloyalty programУдосконалення програми лояльності ТМ «Молокія»Bachelor Thesis136 с.