Шпотя, А. В.Балюн, О. О.2025-02-112025-02-112024Шпотя, А. В. Подкасти як ефективний інструмент у формуванні емоційної привабливості брендів / А. В. Шпотя, О. О. Балюн // Обрії друкарства : науковий журнал. – 2024. – №2 (16). – С. 33-43 . – Бібліогр.: 16 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/72431У статті досліджується подкастинг як один із сучасних інструментів цифрового маркетингу, який стає все більш популярним серед компаній різних галузей. У контексті постійної еволюції способів взаємодії зі споживачами та зростання значущості контент-маркетингу, подкасти відкривають нові можливості компаніям для створення тривалих та довірливих відносин з аудиторією. У статті подано визначення подкасту та охарактеризовано виникнення терміну, розглянуто основні типи подкастів, досліджено популярні платформи для розміщення подкастів та їхні можливості для брендів. Особливу увагу приділено перевагам використання подкастів як інструменту для просування продуктів і брендів. Серед таких переваг виділено підвищення впізнаваності бренду, формування лояльної аудиторії, оптимізація пошукової видимості, створення довірливих відносин між компанією та її клієнтами, а також можливість монетизації.ukаудіконтентбрендингмаркетингподкастрекламаaudio contentbrandingmarketingpodcastadvertisingПодкасти як ефективний інструмент у формуванні емоційної привабливості брендівPodcasts as an effective tool in forming the emotional attractiveness of brandsArticleС. 33-43https://doi.org/10.20535/2522-1078.2024.2(16).314420007 : 304 : 6590000-0002-7676-9049