Солдатова, Марія ОлександрівнаМайборода, Аріна Миколаївна2023-09-062023-09-062023Майборода, А. М. Сегментування споживачів для якісного маркетингу у соціальних мережах / Майборода Аріна Миколаївна // Інженерія програмного забезпечення і передові інформаційні технології (SoftTech-2023) : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів, присвячених 125-й річниці КПІ ім. Ігоря Сікорського (9-11 травня 2023 р., Київ). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, ІПІ ФІОТ, 2023. – С. 42-46. – Бібліогр.: 8 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/59981Задача та проблематика просування контенту в соціальних мережах за останні кілька років набула неабиякої популярності та важливості. Саме через це маркетинг у соціальних мережах вимагає якісного сегментації споживачів.ukсегментаціякластеризаціяметод градієтного спускуметод ліктяsegmentationclusterizationgradient descent methodelbow methodСегментування споживачів для якісного маркетингу у соціальних мережахArticleС. 42-46004.891