Гнітецький, Євген ВіталійовичНоско, Софія Геннадіївна2024-09-262024-09-262024Носко, С. Г. Оцінка доцільності репозиціонування ТОВ «БРІК ТРЕЙД» на ринку бетону міста Києва : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Носко Софія Геннадіївна. - Київ, 2024. - 101 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/69290Дипломна робота “Оцінка доцільності проведення репозиціонування ТОВ “Брік Трейд” на ринку бетону міста Києва” включає вступ, три основні розділи, висновки, список використаних джерел і додатки. Загальний обсяг роботи становить 100 сторінок, що містять 39 таблиць, 10 рисунків і 5 додатків. У процесі дослідження було здійснено аналіз діяльності підприємства ТОВ «Брік-Трейд» на ринку бетону міста Києва, оцінено маркетингове середовище, а також визначено ключову маркетингову управлінську проблему, що полягає у репозиціонуванні бренду. Проблема була розглянута з урахуванням поточного стану ринку, позиції компанії на ньому та виявленої симптоматики підприємства. В ході роботи було з’ясовано поняття репозиціонування, визначено методи обумовлення його доцільності, також розроблено структурно-логічну схему процесу проведення дослідження та алгоритм вибору відповідних маркетингових комунікацій. В рамках дослідження було проведено дослідження із залученням споживачів та цільової аудиторії для визначення вимог до продукції та ставлення до поточної ринкової позиції. На основі отриманих даних розроблено рекомендації щодо корегування стратегії позиціонування бренду «Брік-Трейд» з акцентом на міцність бетону. Крім цього, було оцінено економічну доцільність запропонованих заходів, включаючи прогнозовані економічні результати для підприємства. Методи дослідження: у роботі застосовувались методи абстрагування, формалізації, спостереження, порівняння, вимірювання, аналізу, узагальнення, індукції, аналогії та системний підхід.101 с.ukринок бетонурепозиціонуваннямаркетингові комунікаціїconcrete marketrepositioningmarketing communicationsОцінка доцільності репозиціонування ТОВ «БРІК ТРЕЙД» на ринку бетону міста КиєваBachelor Thesis