Тікан, ЯнаМельничук, Аліна2023-05-192023-05-192022Тікан, Я. Структурно-семантичні особливості англомовної терміносистеми екомаркетингу / Яна Тікан, Аліна Мельничук // Advanced Linguistics. – 2022. – № 10. – Pр. 81-86.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/55877Статтю присвячено дослідженню структурно-семантичних особливостей функціонування термінів екомаркетингу в англомовних текстах. Зазначено, що особливу цінність для суспільства становить навколишнє середовище, отже питання охорони довкілля, екологічної безпеки є на сьогодні одними з найактуальніших. Окреслено, що значна кількість словникових одиниць екологічного маркетингу була запозичена або створена на основі вимог суміжних дисциплін (економіки, екології, маркетингу). Встановлено, що більшість англомовних термінів екомаркетингу складаються з двох слів або є тривимірними словосполученнями. Продуктивним джерелом появи екологічних термінів в англійській мові є словотвірні процеси (афіксація, конверсія та словоскладання). Сьогодні екологічні терміни стають вживаними, частіше з’являються у різних галузях науки і техніки. Аналіз джерел та особливостей формування екологічних термінів надав змогу оцінити та порівняти весь спектр екологічних термінів, комплексний лінгвістичний аналіз сприяв визначенню основних закономірностей творення термінів галузі екомаркетингу. Досліджено розвиток англомовної екологічної терміносистеми, визначено джерела формування досліджуваних екологічних термінів, висвітлено класифікацію та типологізацію терміносистеми екомаркетингу. Сучасна англомовна терміносистема екомаркетингу – це динамічна система, яка підпорядкована загальному закону кількісного зростання та якісних змін, поступового та швидкого розвитку. Ця термінологія належить до термінології соціології, яка є найбільш чутливою до соціальних змін. Вивчення сучасної англомовної термінологічної системи для місцевого екомаркетингу дає можливість досконалих і об’єктивних методів удосконалення та нормалізації цієї фахової мови та сприяє оптимізації аналогічної української термінологічної системи, що дає можливість орієнтуватися на споживача еко-реклами.ukструктурно-семантичні особливостіспособи термінотвореннятермінтерміносистема екомаркетингутермінологічні словосполученняstructural and semantic featuresmethods of term formationtermterminology of ecomarketingterminological word-unitsСтруктурно-семантичні особливості англомовної терміносистеми екомаркетингуArticlePp. 81-86https://doi.org/10.20535/2617-5339.2022.10.2671980000-0002-4142-1704