Розум, Тетяна ВолодимирівнаІваненко, Дарина Олександрівна2023-10-092023-10-092022Іваненко, Д. О. Центр креативної реклами з дослідженням ступеня впізнаваності в залежності від елементів дизайну : магістерська дис. : 186 Видавництво і поліграфія / Іваненко Дарина Олександрівна. – Київ, 2022. – 123 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/61070Магістерська дисертація присвячена проєктуванню центру креативної реклами з дослідженням ступеня впізнаваності в залежності від елементів дизайну. Для вирішення поставленого завдання у роботі було виконано: аналіз сучасної спеціалізованої літератури, нормативної документації, патентів, а також аналіз сучасного стану і перспектив технологій, програмно-технічних засобів для створення дизайну кросмедійної рекламної продукції. Визначено фактори, що впливають на ефективність кросмедійної рекламної продукції. На основі об'єкта і предмета дослідження обрано методи і засоби експериментального дослідження, визначено тестові об'єкти для їх проведення. Розроблено технологічні процеси виготовлення кросмедійної рекламної продукції; плани для процесів створення дизайну; детальний процес етапу створення дизайну.123 c.ukвпізнаваністьбрендкросмедійна продукціякреативна рекламаЦентр креативної реклами з дослідженням ступеня впізнаваності в залежності від елементів дизайнуMaster Thesis658.512.2