Балашов, Дмитро ВалерійовичBalashov, D.2019-06-142019-06-142019-03Балашов, Д. В. Передумови ефективного впровадження бренду міста в Україні: державно-управлінський аспект / Д. В. Балашов // Інвестиції: практика та досвід. – 2019. – № 5. – С. 134–137. – Бібліогр.: 10 назв.2306-6814http://www.investplan.com.ua/?op=1&z=6569&i=21https://ela.kpi.ua/handle/123456789/27934Індексація видання в наукометричних базах: Index Copernicus (IC), SIS, Google Scholar.ukбренд містабрендинг містаміський брендингбренд територіїбрендинг територійоргани місцевого самоврядуванняконкурентоспроможність містаcity brandcity brandingplace brandplace brandinglocal authoritieslocal authoritycity competitivenessПередумови ефективного впровадження бренду міста в Україні: державно-управлінський аспектPrerequisites of effective implementation of the city brand in Ukraine: state-administrative aspectArticleС. 133-13710.32702/2306-6814.2019.5.134352