Borodii, YuriiProtsenko, PavloPetryshyn, AndriiUhlmann, EckartThalau, JanisLypovka, PavloHorbyk, VolodymyrHlukhovskyi, Viktor2022-02-222022-02-222020The research of the railway rail for analysis of surface initiated rolling contact fatigue cracks / Yurii Borodii, Pavlo Protsenko, Andrii Petryshyn, Eckart Uhlmann, Janis Thalau, Pavlo Lypovka, Volodymyr Horbyk, Viktor Hlukhovskyi // Mechanics and Advanced Technologies. – 2020. – №1 (88). – P. 19-28.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/46721enrails and wheels of railway transportrails wear of railway trackcontact damagedefects of railscontact-fatigue cracksfluorescent magnetic particle inspection methodрейки та колеса залізничного транспортузношування рейок залізничної коліїконтактна пошкоджуваністьдефекти рейокконтактно-втомні тріщинимагнітопорошковий метод неруйнівного контролюрельсы и колеса железнодорожного транспортаизнос рельсов железнодорожного путиконтактная повреждаемостьдефекты рельсовконтактно-усталостные трещинымагнитопорошковый метод неразрушающего контроляThe research of the railway rail for analysis of surface initiated rolling contact fatigue cracksArticleP. 19-28https://doi.org/10.20535/2521-1943.2020.88.190692691.795.2