Юдіна, Наталія Володимирівна2015-11-302015-11-302015Юдіна Н. В. Технологізація управління маркетинговою діяльністю / Юдіна Н. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2015. – Вип. 12. – С. 318–325.– Бібліогр.: 22 назви.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/14065ukтехнологізаціяуправління маркетинговою діяльністюфутурологіясуперкомп’ютерштучний інтелектІКТсингулярністьtechnologizationmanagement of marketing activityfuturologysupercomputerartificial intelligenceICTsingularityтехнологизацияуправление маркетинговой деятельностьюфутурологиясуперкомпьютерискусственный интеллектИКТсингулярностьТехнологізація управління маркетинговою діяльністюThe technologization of the management of the marketing activityТехнологизация управления маркетинговой деятельностьюArticleС. 318-325338.27:004.8