Хринюк, Олексій СергійовичГнип, Дарина Валентинівна2019-10-072019-10-072019Гнип, Д. В. Економічне обґрунтування напрямів зростання конкурентоспроможності продукції ТОВ «Матрикс-ГРУП»: дипломна робота … бакалавра : 6.030504 Економіка підприємства / Гнип Дарина Валентинівна. – Київ, 2019. – 133 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/29653Дипломна робота виконана в обсязі 133 сторінки, містить 35 таблиць, 12 рисунків, 3 додатки. Мета роботи полягає в дослідженні напрямків зростання конкурентоспроможності продукції та проаналізувати існуючі методи оцнки конкурентоспроможності, визначити рівень конкурентоспроможності товару, згідно державно-визначеним стандартам якості та нормам виробництва. Для аналітичного дослідження та розробки заходів покращення в роботі було використано комплексний метод оцінки рівня конкурентоспроможності продукції та кореляційно-регресійний аналіз. В роботі запропонована модифікація виробничої лінії полімерної плівки, з метою зниження витрат на експлуатацію обладнання, за рахунок зниження витрат сировини та електроенергії. Наступний захід щодо покращення конкурентоспроможності продукції було запропоновано провести додатковий маркетинговий аналіз, з метою зближення із споживачами i розширення об’єму реалізації продукції. Запропоновані заходи допомогли підприємству заощадити 122149.08 грн на експлуатації новітнього обладнання, a також отримати річний економічний ефект y розмірі 66257988.9 грн. Об’єкт дослідження – конкурентоспроможність продукції . Предмет - теоретико-методологічні підходи до формування та досягнення відповідного рівня конкурентоспроможності продукціїukпідприємствоконкурентоспроможністьпродукціяenterpriseproductscompetitivenessЕкономічне обґрунтування напрямів зростання конкурентоспроможності продукції ТОВ «Матрикс-ГРУП»Bachelor Thesis133 с.