Дерев'янко, Денис ГригоровичШовкалюк, Марина Михайлівна2024-03-122024-03-122023Дерев’янко, Д. Г. Формування soft skills у студентів енергетичних спеціальностей шляхом впровадження у навчальний процес активних методів навчання / Дерев’янко Д. Г., Шовкалюк М. М. // Технології та інжиніринг. – 2023. – 6(17). – C. 9-20.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/65449На основі аналізу активних методів навчання зформульовано порядок та рекомендації до проведення трьох ділових ігор для студентів-енергоменеджерів у рамках вивчення окремих освітніх компонентів. Описано досвід впровадження активних методів навчання, що впроваджено в навчальні дисципліни студентів Навчально-наукового Інституту енергозбереження та енергоменеджменту КПІ ім. Ігоря Сікорського для ОПП «Енергетичний менеджмент та енергоефективні технології», який підтверджує підвищення якості підготовки студентів енергетичних спеціальностей. В даній публікації наведено рекомендації до проведення ділових ігор, що сприяють розвитку як професійних навичок („hard skills”), так і надпрофесійних компетентностей („soft skills”), що робить майбутнього фахівця-енергетика більш конкурентоспроможним у галузі.ukФормування soft skills у студентів енергетичних спеціальностей шляхом впровадження у навчальний процес активних методів навчанняArticleC. 9-20https://doi.org/10.30857/2786-5371.2023.6.1620.91:621.310000-0002-4877-56010000-0002-1898-3493