Гавриш, Юлія ОлегівнаГлущенко, Анастасія Павлівна2025-09-022025-09-022025Глущенко, А. П. Доцільність виходу компанії ТОВ «ВІЗАЖ ДІСТРІБЮСЬОН» на міжнародний ринок : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Глущенко Анастасія Павлівна. - Київ, 2025. - 143 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/75754Дипломна робота складається з трьох основних розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Основна частина роботи становить 106 сторінок. У роботі представлено 12 таблиць, 26 рисунків, 8 додатків і використано 57 літературних джерел. Метою дипломної роботи є оцінка доцільності виходу ТОВ «ВІЗАЖ ДІСТРІБЮСЬОН» на міжнародний ринок дистрибуції косметичної та парфумерної продукції. У процесі дослідження використано методи стратегічного, ситуаційного та порівняльного аналізу, SWOT-аналіз, кластеризацію країн за рівнем привабливості, анкетне опитування споживачів, а також економічне обґрунтування ефективності маркетингових заходів. У ході роботи виявлено ключові внутрішні та зовнішні чинники, що впливають на стратегічний розвиток компанії; сформульовано маркетингову управлінську проблему – «Доцільність виходу ТОВ «ВІЗАЖ ДІСТРІБЮСЬОН» на міжнародний ринок»; побудовано авторську модель Visage Global Expansion Framework (VGEF) для виходу на зовнішній ринок. Проведено кластеризацію європейських країн за рівнем ринкової привабливості, на основі якої визначено один найперспективніший цільовий ринок. У межах обраної країни здійснено дослідження поведінки споживачів методом онлайн-опитування, що охоплювало вивчення впізнаваності брендів, купівельної мотивації та бар’єрів до прийняття рішень. Запропоновано стратегічні рішення щодо виходу на ринок, комплекс комунікаційних заходів, адаптованих до локального споживача, та розраховано економічну доцільність реалізації запропонованих дій. Наукова новизна полягає у створенні авторської адаптивної моделі експансії для B2В-компанії у сфері дистрибуції косметичної та парфумерної продукції.143 с.ukміжнародна експансіядистрибуціяпарфумерно-косметичний ринокопитування споживачівекономічна доцільністькластерний аналізмаркетингова стратегіязовнішній ринокB2Bвихід на міжнародний ринокinternational expansiondistributioncosmetics and fragrance marketconsumer surveyeconomic feasibilitycluster analysismarketing strategyforeign marketB2Binternational market entryДоцільність виходу компанії ТОВ «ВІЗАЖ ДІСТРІБЮСЬОН» на міжнародний ринокBachelor Thesis