Крюкова, Є. С.Амерідзе, О. С.2023-09-142023-09-142017Крюкова, Є. Впровадження інноваційних педагогічних технологій у вищих навчальних закладах / Крюкова Є. С., Амерідзе О. С. // Вісник НТУУ «КПІ». Філологія. Педагогіка : збірник наукових праць. – 2017. – Вип. 10. – С. 54–57. – Бібліогр.: 9 назв.2307-1591https://ela.kpi.ua/handle/123456789/60359Стаття присвячена вивченню інноваційних педагогічних технологій викладачів вищого навчального закладу. Серед проблем сучасної педагогіки пріоритетними є питання інноваційної діяльності як основної складової педагогічної інноватики, спеціальної наукової дисципліни, яка розкриває загальні засади теорії інноваційно-педагогічних процесів. У статті розкрито необхідність використання інноваційних педагогічних технологій навчання. На підставі аналізу педагогічної та методичної літератури визначено поняття «інноваційних педагогічних технологій». Сформульовано принципи інноваційності педагогічного процесу у вищих навчальних закладах та визначені педагогічні умови, які можуть забезпечити ефективність та результативність процесу викладача вищого навчального закладу до впровадження інноваційних педагогічних технологій. На підставі власного досвіду, визначено переваги використання інноваційних технологій.ukінноваціїпедагогічні технологіїінноваційні педагогічні технологіїпринципи інноваційностіпедагогічні умовиinnovationsinnovative educational technologiesconcepts of innovation technologiesrequirementsВпровадження інноваційних педагогічних технологій у вищих навчальних закладахThe introduction of innovative educational technologies within higher educationArticlePp. 54-5738.091.3.026.130000-0002-6111-7996