Гусак, Ольвія ОлександрівнаГорбач, Віталіна Олександрівна2022-06-292022-06-292021-06Горбач, В. О. Розроблення іміджу комерційної компанії (на прикладі салону краси Viridian Beauty) : дипломний проект … бакалавра : 061 Журналістика / Горбач Віталіна Олександрівна. – Київ, 2021. – 94 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/48265Об’єктом дослідження є імідж та його елементи як необхідний фактор існування компанії в конкурентному середовищі. Метою проєкту є розроблення концепції формування позитивного іміджу та етапів її реалізації для салону краси «Viridian Beauty» з урахуванням вітчизняного та зарубіжного досвіду. Під час написання роботи проаналізовано визначення «імідж», визначено його основні види, а також завдання. Під час дослідження проаналізовано вітчизняний та іноземний досвід формування позитивного іміджу компанії. Визначено основні тенденції у створенні концепції формування іміджу. Результатом роботи є розроблена й поетапно реалізована концепція формування іміджу салону краси «Viridian Beauty» на конкурентному ринку індустрії краси. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що описаний матеріал може використовуватися під час розроблення концепції іміджу комерційних компаній, в тому числі й салонів краси.ukіміджімідж компаніїб’юті-ринокринок індустрії красисучасні тенденціїформування іміджуimagecompany imagebeauty marketbeauty industrycurrent trendsimage formationРозроблення іміджу комерційної компанії (на прикладі салону краси Viridian Beauty)Bachelor Thesis94 c.