Олійник, Володимир ВалентиновичПоночовний, Павло Сергійович2025-03-122025-03-122024Поночовний, П. С. Інформаційна система служби підтримки страхової компанії на основі великих мовних моделей : магістерська дис.: 126 Інформаційні системи та технології / Поночовний Павло Сергійович. – Київ, 2024. – 121 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/72877Сучасні страхові компанії стикаються з великою кількістю запитів щодо умов договорів і правил страхування, що перевантажує персонал та уповільнює відповіді. Автоматизація процесу обслуговування за допомогою чат-ботів на основі великих мовних моделей (LLM) та системи генерації з доповненим пошуком (RAG) дозволяє забезпечити точні й персоналізовані відповіді, значно покращуючи якість клієнтського обслуговування. Метою дослідження є підвищення ефективності роботи служби підтримки страхових компаній за рахунок розробки інформаційної системи чат-бота на основі LLM, який забезпечить швидкий та зручний доступ до інформації про страхові договори. Об’єктом дослідження є інформаційна система служби підтримки клієнтів страхової компанії, яка автоматизує процеси обслуговування запитів клієнтів. Предметом дослідження є властивості інтеграції LLM і системи RAG для автоматизації обробки клієнтських запитів у страхуванні. Основний підхід дослідження – RAG для інтеграції мовних моделей. Наукова новизна роботи полягає в розробці інтегрованої системи, яка поєднує LLM і RAG для автоматизації обробки складних юридичних текстів, що значно перевищує можливості традиційних підходів. Запропоноване рішення забезпечує персоналізовану взаємодію з користувачами та може бути адаптоване до інших галузей. Чат-бот автоматизує обслуговування клієнтів, знижує навантаження на персонал і може бути адаптований до інших галузей, де потрібна обробка складних текстових документів.121 с.ukЧат-ботвелика мовна модельгенерація з доповненим пошукомвекторна базаІнформаційна система служби підтримки страхової компанії на основі великих мовних моделейMaster Thesis004.8