Шевчук, І. С.Діброва, Т. Г.2015-12-092015-12-092014Шевчук І. С. Особливості поведінки споживачів на ринку керамічної плитки та шляхи її коригування / Шевчук І. С., Діброва Т. Г. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 262 Кбайт). – 2014. – Вип. 8. – Бібліогр.: 5 назв. – Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/14267ukринок керамічної плиткипроцес прийняття рішення про покупкумодель поведінки споживачаОсобливості поведінки споживачів на ринку керамічної плитки та шляхи її коригуванняFeatures of consumer behavior in the market of ceramic tiles and ways of adjustingArticle339.138 (691.434)