Світличний, В.Артюх, Д.2025-11-172025-11-172025Світличний, В. Вплив штучного інтелекту на академічну доброчесність: загроза чи інструмент розвитку? / Світличний В., Артюх Д. // Theoretical and Applied Cybersecurity : Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (TACS-2025), [Київ], 29 травня 2025 р. / НН ФТІ, КПІ ім. Ігоря Сікорського. - Київ, 2025. - С. 246-249.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/77244У роботі розглядається вплив штучного інтелекту на систему вищої освіти, зокрема в контексті академічної доброчесності. Вказується як на переваги використання ШІ у навчальному процесі – індивідуалізація навчання, підтримка критичного мислення, доступність освіти, – так і потенційні загрози, пов’язані з порушенням принципів самостійності та чесності. Окрема увага приділена необхідності формування нормативної бази для регламентованого використання ШІ в академічному середовищі, розвитку цифрової етики та ролі ШІ як інструменту контролю за дотриманням доброчесності. Робиться висновок, що ключовим є не сам факт застосування технологій, а етичні засади їх інтеграції у процес навчання.ukштучний інтелектакадемічна доброчесністьосвітацифрова етикадистанційне навчанняплагіаткритичне мисленняChatGPTрегламентування ШІцифрова грамотністьВплив штучного інтелекту на академічну доброчесність: загроза чи інструмент розвитку?ArticleС. 246-249