Савчук, Т. А.Юдіна, Наталія Володимирівна2018-03-282018-03-282017Савчук Т. А. Просування бренду декоративної косметики в мережі інтернет [Електронний ресурс] / Савчук Т. А., Юдіна Н. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 315 Кбайт). – 2017. – Вип. 11. – Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/22579ukпросування в інтернетітрадиційний маркетингвхідний маркетингдекоративна косметикамоделі прийняття рішення про покупкуpromotion on the internetoutbound marketinginbound marketingdecorative cosmeticsmodel making purchasing decisionsпродвижение в интернететрадиционный маркетингвходящий маркетингдекоративная косметикамодели принятия решения о покупкеПросування бренду декоративної косметики в мережі інтернетPromotion of brand decorative cosmetics in the internetПродвижение бренда декоративной косметики в сети интернетArticle339.138