Бондар, Леся ВікторівнаШпичак, Дарина Ігорівна2025-01-242025-01-242024Шпичак, Д. І. Лінгвопрагматичні особливості фармацевтичного рекламного дискурсу: порівняльний аспект (на матеріалі української та французької мов) : магістерська дис. : 035 «Філологія». - Київ, 2024. - 210 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/72172У кваліфікаційній роботі визначено основні параметри дослідження дискурсу в лінгвопрагматичному аспекті, установлено місце рекламного дискурсу в системі маркетингових стратегій, схарактеризовано його комунікативно-прагматичні й жанрові характеристики, визначено особливості реалізації комунікативної мети у різних фармацевтичних текстах на лексичному й граматичному рівнях. У компаративному аспекті окреслено специфіку структурно-прагматичного рівня й особливості прагматичної організації французьких та українських фармацевтичних реклам, здійснено комплексний порівняльний аналіз лексичних і граматичних засобів реалізації їхнього прагматичного потенціалу.210 с.ukрекламний дискурсфранцузька фармацевтична рекламаукраїнська фармацевтична рекламазасоби впливуманіпулятивні засобилінгвопрагматичні характеристикипрагматичний потенціалпорівняльний аспектdiscours publicitairepublicité pharmaceutique françaisepublicité pharmaceutique ukrainiennemoyens d’influencemoyens de manipulationcaractéristiques linguo-pragmatiquespotentiel pragmatiqueaspect comparatifЛінгвопрагматичні особливості фармацевтичного рекламного дискурсу: порівняльний аспект (на матеріалі української та французької мов)Master Thesis811.133.1