Ковтунець, Олесь ВолодимировичЗозуля, Андрій Вячеславович2021-02-082021-02-082020-06Зозуля, А. В. Ігрове застосування з навчанням ботів-суперників з використанням нейронних мереж : дипломний проєкт ... бакалавра : 121 Інженерія програмного забезпечення / Зозуля Андрій Вячеславович. - Київ, 2020. - 116 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/39202Пояснювальна записка дипломного проекту складається з чотирьох розділів, містить 41 таблиць, 16 рисунків та 10 джерел - загалом 116 сторінок. Об’єкт дослідження: машинне навчання ботів-суперників з використанням нейронних мереж. Мета дипломного проекту: інтеграція машинного навчання моделі бота- суперника з використанням нейронної мережі в ігрове застосування. У першому розділі виконано аналіз предметної області, відомих технічних рішень, сформульовано функціональні та нефункціональні вимоги до розроблюваного програмного забезпечення. У другому розділі розроблена архітектура ігрового застосування, побудовано модель навчання бота-суперника та проаналізована структура вхідних та вихідних даних моделі нейронної мережі. У третьому розділі проведено аналіз якості програмного забезпечення, та наведено тестовий приклад. У четвертому розділі описано керівництво користувача.ukігрові застосуваннямашине навчаннянейронні мережіgame applicationsmachine learningneural networksІгрове застосування з навчанням ботів-суперників з використанням нейронних мережBachelor Thesis116 с.004.85