Черненко, Оксана ВолодимирівнаМатюхіна, Анна Олександрівна2025-08-292025-08-292025Матюхина, А. О. Створення унікальної торгової пропозиції ТМ Креон на ринку поліферментних препаратів : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Матюхіна Анна Олександрівна. - Київ, 2025. – 169 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/75726Дипломна робота на тему «Створення унікальної торгової пропозиції ТМ Креон на ринку поліферментних препаратів» складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи становить 128 сторінок. У роботі представлено 39 таблиць та 32 рисунки. Метою маркетингового дослідження визначення основних факторів, які є цінними для споживачів з метою висвітлення конкурентних переваг серед препаратів для покращення травлення та подальшого підкреслення унікальної торгової пропозиції в рекламних сюжетах. Актуальність обраної теми зумовлена конкуренцією з боку дешевших товарів аналогів та потребою в побудові стійкої ментальної доступності бренду. У процесі роботи проведено поетапний аналіз маркетингового середовища діяльності підприємства ТОВ «АББОТТ Україна», сформульовано симптоми та суть маркетингової управлінської проблеми, запропоновано концепцію сегментування унікальної торгової прпозиції, яке охоплює ТМ «Креон». Маркетингове дослідження, що включало кабінетний етап, кількісне онлайн-опитування та глибинне інтервʼю. Дослідження дозволило отримати інформацію про рівень знання брендів, мотиваційні чинники, бар’єри до споживання, а також шлях споживачів ТМ «Креон». Отримані результати стали основою для формування системи рекомендацій, спрямованих на створення унікальної торгової пропозиції згідно поведінкових сценаріїв цільових сегментів. Запропоновані заходи охоплюють оновлення візуальної ідентичності, інструменти цифрової та масової реклами. Економічне обґрунтування впровадження нової стратегії підтверджує її доцільність та потенціал для покращення ринкових результатів бренду.169 с.ukТМ «Креон»цінністьспоживча цінністьвигодаУТП (унікальна торгова пропозиція)поліферментні препаратиментальна доступністьспоживча поведінкаCreon brandvalueconsumer valuebenefitUSP (unique selling proposition)polyenzyme productsmental availabilityconsumer behaviorCJM (Customer Journey Map)Створення унікальної торгової пропозиції ТМ Креон на ринку поліферментних препаратівBachelor Thesis