Бажеріна, Катерина ВолодимирівнаСклярова, Дар’я Костянтинівна2021-09-162021-09-162021-06Склярова, Д. К. Удосконалення комунікаційної політики в аспекті соціально-відповідального маркетингу ТОВ «Кормотех» : дипломна робота … бакалавра : 075 Маркетинг / Склярова Дар’я Костянтинівна. – Київ, 2021. – 107 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/43796Випускна робота виконана на 106 сторінках, містить 15 таблиць та 20 рисунків. В ході дослідження було отримано такі елементи практичної новизни: запропоновано структурно-логічну схему удосконалення комунікаційної політики в аспекті соціально-відповідального маркетингу. У дипломній роботі детально проаналізовано фундаментальні та поточні особливості ринку готових кормів для котів та собак України. Аналітична частина базується на маркетинговому дослідженні із застосуванням таких інструментів як кабінетне дослідження та анкетування. В результаті дослідження первинних джерел визначено особливості комунікаційної політики. Запропоновано альтернативні стратегічні рішення для удосконалення діючої маркетингової комунікації в аспекті соціально- відповідального маркетингу бренду « Клуб 4 лапи ». На основі отриманих результатів розраховано економічну доцільність наведених рекомендацій.ukринок готових кормів для котів та собакбрендкомунікаційна політика в аспекті соціально-відповідального маркетингуmarket of ready-made food for cats and dogsbrandcommunication policy in the aspect of socially responsible marketingУдосконалення комунікаційної політики в аспекті соціально-відповідального маркетингу ТОВ «Кормотех»Bachelor Thesis107 с.