Солнцев Сергій ОлексійовичБажеріна, Катерина Володимирівна2012-12-192012-12-192012Бажеріна Л. В. Формування конкурентоспроможності торгової марки промисловими підприємствами : дис. ... канд. економ. наук. : 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / К. В. Бажеріна. - К., 2012. - 211 л. + CD-ROMhttps://ela.kpi.ua/handle/123456789/2315ukДисертація захищена авторським правом. Переглянути її можливо з цього джерела з будь-якою метою, але копіювання та розповсюдження в будь-якому форматі забороняється без письмового дозволу.торгова маркаконкурентоспроможність торгової маркивартість торгової маркилояльністьмарочна комунікаційна політикамарочний капіталринок великої побутової технікистратегія позиціонуванняторговая маркаконкурентоспособность торговой маркистоимость торговой маркилояльностьмарочная коммуникационная политикамарочный капиталрынок крупной бытовой техникистратегия позиционированияbrandthe competitiveness of the brandbrand valueloyaltybrand communication policybrand equitythe market for large household appliancespositioning strategyФормування конкурентоспроможності торгової марки промисловими підприємствамиThesis Doctoral