Писаренко, Наталія ЛеонідівнаБакуновська, Дар'я Дмитрівна2021-02-112021-02-112020-12Бакуновська, Д. Д. Формування маркетингової цифрової стратегії підприємства на ринку побутової електроніки : магістерська дис. : 075 Маркетинг / Бакуновська Дар'я Дмитрівна. – Київ, 2020. – 140 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/39322Магістерська дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел (67 шт.). Робота виконана на 139 сторінках, містить 45 рисунків та 27 таблиць. Метою даної магістерської дисертації є формування маркетингової цифрової стратегії на ринку побутової техніки в Україні, на прикладі бренду ERGO, який прагне зайняти лідуючі позиції на ринку завдяки категорії товарів - телевізори, що включає визначення теоретичних та методологічних основ формування маркетингової цифрової стратегії. Об’єкт дослідження – формування маркетингової цифрової стратегії. Предмет дослідження – теоретико-методологічні засади розроблення маркетингової цифрової стратегії на ринку побутової електроніки. Методологічна основа дослідження – загальнонаукові методи наукового пізнання: монографічний, системний підхід, методи аналізу й синтезу та маркетинговий інструментарій дослідження кон’юнктури ринку Науковою новизною роботи є теоретичні засади щодо процесу управління маркетинговою цифровою стратегією підприємства, який, на відміну від існуючих процесів управління, розглядається на трьох рівнях: стратегічному, тактичному та оперативному. У роботі також доповнено визначення понять «цифрова стратегія» та «цифровий маркетинг».ukстратегіяцифрова стратегіяцифровий марктеингринок телевізорівмаркетингпопитпропозиціяконкуренціяринокпрогнозпотенціалФормування маркетингової цифрової стратегії підприємства на ринку побутової електронікиMaster Thesis140 с.659.1