Chernousova, Zh. T.2019-03-062019-03-062018Chernousova, Zh. T. Modeling an Effective Strategy of Advertising Investments of Firm in the Competitive Market / Zh. T. Chernousova // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2018. – № 15. – С. 512–519. – Бібліогр.: 7 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/26651enthe share of the advertising marketthe effectiveness of advertisingthe dynamics of market changedelay in the influence of advertisingчастка рекламного ринкуефективність рекламидинаміка зміни ринкузатримка впливу рекламиJEL classification: C32, M37Modeling an Effective Strategy of Advertising Investments of Firm in the Competitive MarketМоделювання ефективної стратегії рекламних вкладень фірми на конкурентному ринкуArticleС. 512–519https://doi.org/10.20535/2307-5651.15.2018.136576338.242.2