Юдіна, Наталія ВолодимирівнаХоменко, Олександр Ігоревич2023-09-112023-09-112023Хоменко, О. І. Удосконалення асортиментної політики ТОВ «Mango» на ринку України : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Хоменко Олександр Ігоревич. - Київ, 2023. - 132 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/60214Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків, має обсяг 132 сторінок, включаючи 24 таблиці та 22 рисунки. Метою цього дослідження є визначення напрямків удосконалення асортиментної політики ТОВ «MANGO» на ринку України з метою посилення конкурентних переваг компанії. Методологія дослідження передбачає застосування опитування споживачів у формі анкетування. Крім цього, використовується аналіз внутрішньої та зовнішньої інформації, що сприятиме збору необхідних даних для дослідження. Новизна отриманих результатів. У рамках дослідження розроблені і впроваджені рекомендації щодо удосконалення асортиментної політики ТОВ «MANGO», а також встановлення конкретних цілей і розрахунок економічних показників. Ці результати дозволять підприємству покращити свою асортиментну політику, залучити нових клієнтів та зберегти існуючу клієнтську базу, а також збільшити свої прибутки та зміцнити своє позиціонування на ринку модного одягу.132 c.ukмаркетингасортиментконкуренціяринок одягумаркетингове дослідженняасортиментна політикаспоживачіУдосконалення асортиментної політики ТОВ «Mango» на ринку УкраїниBachelor Thesis