Сидоренко, Юрій МихайловичСосновський, Ілля Вікторович2021-02-232021-02-232020-12Сосновський, І. В. Проектування та аналіз міцності рейок сидінь (seat track) та балок підлоги в зоні центроплана пасажирського літака : магістерська дис. : 131 Прикладна механіка / Сосновський Ілля Вікторович. – Київ, 2020. – 79 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/39578Висока конкуренція на ринку пасажирських авіалайнерів вимагає від виробників постійно підвищувати комфорт пасажирів, дотримуючись усіх вимог безпеки. Підвищення комфорту для пасажирів бізнес-класу досягається за рахунок встановлення додаткової фурнітури (перегородки, підставки для ніг, що складаються висококомфортні сидіння). Всі ці зміни призводять до збільшення маси конструкції, у зв'язку з чим виникає потреба в вдосконаленні конструкції кріплення арматури до балок перекриття, а також у виборі оптимальних конфігурацій розташування сидінь для більш рівномірне перенесення навантаження на балки перекриття. Ця стаття буде присвячена проектуванню пасажирської сидіння з використанням стандартних аналітичних методів та методів моделювання FE для проектування оптимальних місць кріплення сидінь для задоволення FAA / EASA / внутрішніх вимог. Для досягнення поставлених цілей необхідно було вирішити такі проблеми: 1. Отримати всі необхідні для аналізу властивості колії сидіння; 2. Побудувати адекватну FE-модель із застосуванням заданих навантажень та обмежень та знайти критичні місця для аналізу; 3. Визначити критичні місця структури для подальшого аналізу; 4. Виконайте розрахунки напружень, використовуючи для визначення відповідних значень границь безпеки колії сидіння; 5. Узагальнити отримані результати аналізу.enмодельаналізсидіння літакаПроектування та аналіз міцності рейок сидінь (seat track) та балок підлоги в зоні центроплана пасажирського літакаMaster Thesis79 с.539.3