Побідаш, Ірина ЛеонідівнаБорзіло, Юлія Сергіївна2021-07-262021-07-262021-06Борзіло, Ю. С. Директ-маркетинг як засіб просування (на прикладі медіасервісу MEGOGO) : дипломний проєкт … бакалавра : 061 Журналістика / Борзіло Юлія Сергіївна. – Київ, 2021. – 79 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/42703Дипломний проєкт на тему: «Директ-маркетинг як засіб просування (на прикладі медіасервісу MEGOGO)» складається з 79 сторінок комп’ютерного складання, містить 65 бібліографічних найменувань і 2 додатки. Об’єктом є медіасервіс MEGOGO. Метою проєкту є створення стратегії просування медіасевісу за допомогою інструментів директ-маркетингу. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі висвітлено сутність поняття директ-маркетингу, його історичні засади та функції. Були виявлені переваги та недоліки інструментів директ-комунікацій та охарактеризована маркетингова діяльність ОТТ-платформи MEGOGO. У другому розділі проаналізовано стратегії прямих комунікацій медіасервісів закордоном та в Україні. У третьому розділі досліджено аспекти просування медіаплатформи MEGOGO інструментами прямого маркетингу. На основі її аналізу було розроблено оновлену стратегію. Результатом роботи є створена стратегія просування медіасевісу MEGOGO за допомогою інструментів директ-маркетингу. ЇЇ повне або часткове використання підвищить якісні та кількісні показники рекламної діяльності компанії.ukдирект-маркетингпрямі комунікаціїОТТ-платформастратегія просуваннямедіасервісdirect marketingdirect communicationsOTT platformpromotion strategymedia serviceДирект-маркетинг як засіб просування (на прикладі медіасервісу MEGOGO)Bachelor Thesis79 с.