Андрусь, Ольга ІванівнаГладкіх, Олександр Миколайович2024-06-272024-06-272024Гладкіх, О. М. Ефективність формування конкурентоспроможності продукції ТОВ «Ha&Ko» : дипломна робота ... бакалавра : 051 Економіка / Гладкіх Олександр Миколайович. – Київ, 2024. – 135 c.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/67585Метою роботи є дослідження теоретичних і методичних засад та практичних аспектів підвищення конкурентоспроможності продукції, а також розробка системи заходів для покращення конкурентоспроможності продукції ТОВ «Ha&Ko». Для аналітичного дослідження та розробки заходів поліпшення використано комплексний метод оцінки конкурентоспроможності продукції та кореляційно регресійний аналіз. Для економічного обґрунтування напрямків підвищення конкурентоспроможності застосовано логічний метод, графічний метод, метод логічного узагальнення та порівняльний метод. У роботі запропоновано два шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства: розширення асортименту продукції та підвищення якості продукції. Об’єктом дослідження є процес підвищення конкурентоспроможності продукціїТОВ «Ha&Ko». Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та практичних підходів до підвищення конкурентоспроможності продукції ТОВ «Ha&Ko».135 c.ukконкурентоспроможністьпродукціяпідприємствовиробництводохідзаходизростанняпідвищенняприбутоквитратиЕфективність формування конкурентоспроможності продукції ТОВ «Ha&Ko»Bachelor Thesis