Дідковська, Марина ВіталіївнаПопова, Дарія Андріївна2020-11-162020-11-162020-06Попова, Д. А. Рекомендаційна система автоматичної генерації відповідей на звернення користувачів до служби підтримки : дипломна робота … бакалавра : 122 Комп'ютерні науки та інформаційні технології / Попова Дарія Андріївна. – Київ, 2020. – 96 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/37425Дипломна робота: 45 с., 26 рис., 8 табл., 2 дод., 20 джерел. Об’єкт дослідження – взаємодія користувача з службою підтримки, обробка тексту, кластеризація текстових векторів. Предмет дослідження – методи векторизації тексту та подальшої кластеризації його, що базуються на машинному навчанні. Мета роботи – проаналізувати предмет дослідження, реалізувати програмний продукт для визначення типу запита до служби підтримки компанії, надання рекомендацій щодо відповіді. Методи дослідження – методи машинного навчання: каскадні класифікатори, нейронні мережі. Актуальність – задача розробки нової технології для пришвидшення роботи відділу підтримки. Покращення лояльності та задоволеності клієнтів компанії. Зниження затрат на відділ служби підтримки. Результати роботи - було створено і протестовано систему рекомендацій та кластеризації листів. Аналіз роботи показав, що система видає задовільну точність та може бути використана на реальних підприємствах. використана для керування пристроєм. Шляхи подальшого розвитку предмету дослідження – залучення серверних обчислень та методів самаризації тексту для пришвидшення роботи програми, додавання персоналізації для додавання відчуття розмови з менеджером, а не роботизованою системою.ukмашинне навчаннянейронні мережірекомендаційні системиобробка природніх мовmachine learningneural networksrecommendation systemstext vectorizationРекомендаційна система автоматичної генерації відповідей на звернення користувачів до служби підтримкиBachelor Thesis96 с.