Досенко, А. К.2024-01-172024-01-172023Досенко, А. К. Telegram-канали як платформи для поширення контенту в Україна за часів війни / Досенко А. К. // Обрії друкарства : науковий журнал. – 2023. – №2 (14). – С. 54-65. – Бібліогр.: 19 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/63891Метою статті є дослідження феномену телеграм-каналів в українському інформаційному просторі з моменту повномасштабного вторгнення рф на територію України. Методологія наукової роботи реалізувалася в низці методів, серед яких були: огляд наукових джерел, що допоміг визначитися з поняттям телеграм-каналу як ЗМК, описати його особливості; порівняльний метод сприяв знаходженню рейтингів впливовості телеграм-каналів; аналіз фотоконтенту сприяв унаочненню тексту й аргументації наукових роздумів. Результати. Сьогодні телеграм-канали посідають чільне місце серед ЗМК, мають вплив на аудиторію, значну кількість підписників. Дослідження подібних каналів є актуальним не тільки через високий рівень впливовості та популярності, але й через шляхи просування інформаційного продукту. Подібний підхід обумовлюється тісною співпрацею з цільовою аудиторією, високою частотністю оновлення контенту, висвітленням тільки актуальних та «свіжих» подій. Телеграм сьогодні є не лише доступним, але й дієвим методом просування ідей, формування світогляду українців, провідною формою спілкування в галузі реалізації прикладних інформаційно-комунікаційних технологій. Проаналізовано найпопулярніші телеграм-канали, тематику та опублікований контент (з урахуванням фотографій). Описано шляхи використання телеграму українцями, що було обумовлено не лише часом, але й доступністю та дешевим використанням платформи, зручністю публікацій та прочитання, можливістю комунікації між користувачами телеграм-каналів та прозорою реакцію аудиторії на контент для власника платформи. Наукова новизна отриманих результатів полягає в детальній характеристиці телеграм-каналів як ЗМК, що стали потужною альтернативою традиційним медіа у вітчизняному інформаційному просторі. Практична цінність отриманих результатів полягає в тому, що вони можуть бути застосовані під час викладання академічних дисциплін як фундаментального, так і вибіркового блоку для студентів, які навчаються на спеціальності «061 Журналістика».ukприкладні соціально-комунікаційні технологіїтелеграмканаличитацька аудиторіярейтинг медіаapplied social and communication technologiesTelegram channelsreadershipmedia ratingTelegram-канали як платформи для поширення контенту в Україна за часів війниTelegram channels as a platform for the distribution of content in Ukraine during the warArticleС. 54-65https://doi.org/10.20535/2522-1078.2023.2(14).295207001:007:3160000-0002-5415-1299