Приймак, Богдан ІвановичБіляк, Василь Васильович2021-02-122021-02-122020-12Біляк, В. В. Тягова електромеханічна система вантажного автомобіля на основі асинхронного двигуна : магістерська дис. : 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка / Біляк Василь Васильович. - Київ, 2020. - 105 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/39347Пояснювальна записка містить 105 сторінки, 49 рисунків, 27 таблиць, список використаної літератури 69 найменувань, 6 листів графічної частини. В даній магістерській дисертації виконано аналітичний огляд джерел літератури електромеханічної системи вантажних електромобілів, зроблений аналіз існуючих електромобілів та акумуляторних батарей, які використовуються на вантажних засобах і зроблений висновок, що на даний момент більш доцільно використовувати у якості тягового двигуна саме асинхронний двигун. Синтезовано систему векторного керування моментом для асинхронного електропривода вантажного електромобіля з поліпшеною енергоефективністю. Проведено дослідження на основі асинхронного двигуна, вантажного електромобіля в їздовому циклі NEDC-15, за допомогою програмного забезпечення MATLAB. Досліджувались два алгоритми векторного керування: ттрадиційного та енергоощадного при русі в місті та за містом з повною завантаженістю електромобіля та без вантажу.ukсистема векторного керуванняасинхронний двигунелектроприводпотокозчепленнямоментпохибкаінверторрегуляторелектровантажівкаенергоощадністьакумуляторна батареяvector control systemasynchronous motorelectric driveflow clutchtorqueerrorinverterregulatorelectricТягова електромеханічна система вантажного автомобіля на основі асинхронного двигунаMaster Thesis105 с.62-52