Невкипілова, Олена Я.Амерідзе, Ольга С.2023-05-092023-05-092018Невкипілова, О. Я. Оптимізація письмового контролю знань, умінь і навичок з фахової англійської мови студентів технічних спеціальностей / Олена Я. Невкипілова, Ольга С. Амерідзе // Advanced Linguistics. – 2018. – № 2. – Pр. 43-49. – Bibliogr.: 12 ref.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/55469В статті висвітлено поняття письмового контролю знань, умінь та навичок при вивченні фахової англійської мови як такого, який якісно, у вигляді оцінки, визначає фахові знання, вміння та навички студентів з читання, аудіювання, письма та говоріння англійською мовою. Показано, що письмовий контроль відображає об’єктивні результати, за відсутності індивідуального підходу до оцінювання, що є одним з недоліків через уніфікованість критеріїв оцінювання. Іншим недоліком письмового контролю визначено можливість академічної нечесності студентів при списуванні. Окреслено, що письмовий контроль є оптимальним видом контролю знань фахової лексики, граматичних конструкцій та стилістичних особливостей технічної англійської. Авторами визначені такі типи вправ письмового контролю фахової технічної англійської: продуктивні, репродуктивні та частково репродуктивні групи тестових завдань: multiple-choice test, підстановка, перегрупування, трансформація речень, виправлення помилок, завдання з конструйованою відповіддю, завдання «запитання – відповідь, завдання «переклад». Рекомендовано групувати в одному бланку завдань вправи, починаючи з репродуктивних та частково репродуктивних та закінчувати власне продуктивними вправами. Розглянуто основні принципи проведення письмового контролю: ієрархічність, управління та системність. З метою оптимізації письмового контролю авторами на підставі аналізу наукової літератури та власного досвіду визначено структуру письмової роботи, яка має містити 4-5 завдань, по 5 пунктів у кожному, які охоплюють контроль лексичних одиниць з теми, контекстуальний зміст теми, граматичні категорії теми, а також уміння та навички аудіювання чи фахового письма(“ fill in the gaps”, “correct the mistakes”, та закінчуючи продуктивними вправами на створення власних листів, ділової та напівділової переписки). З метою оптимізації письмового контролю авторами запропоновано угрупувати банк письмових завдань як сукупність різних завдань, які можуть утворювати різні підвиди тестів.ukписьмовий контрользнанняфахова англійська моваанглійська мова технічного спрямуванняконтроль навичокбанк завданьwritten controlEnglish for Special Purposestechnical Englishcontrol of skillstest tasks bankОптимізація письмового контролю знань, умінь і навичок з фахової англійської мови студентів технічних спеціальностейArticlePp. 43-49004:811.111:3780000-0002-6333-21550000-0002-6111-2155