Гончар, С. О.Зозульов, Олександр Вікторович2015-09-212015-09-212013Гончар С. О. Вплив поведінки споживачів на формування ефективної системи інтегрованих маркетингових комунікацій / Гончар С. О., Зозульов О. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 324 Кбайт). – 2013. – Вип. 7. – Бібліогр.: 8 назв. – Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/12544ukМерчандайзингінтегровані маркетингові комунікаціїпроцес прийняття рішення про покупкурівень залученості у процес покупкипрофіль споживачаВплив поведінки споживачів на формування ефективної системи інтегрованих маркетингових комунікаційEffect of consumer behavior on the formation of an effective system of integrated marketing communicationsArticle339.138