Саєнко, Наталія СеменівнаГалацин, Катерина Олександрівна2023-04-242023-04-242021Саєнко, Н. С. Формування інформаційно-комунікативної компетентності студентів технічних спеціальностей на заняттях з англійської мови / Саєнко Н. С., Галацин К. О. // Інноваційна педагогіка. - Одеса : ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій», 2021. - Вип. 31, Т. 1. - С. 157-160.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/54850Актуальність проблеми формування інформаційно-комунікативної компетентності обумовлена тим, що сучасне інформаційне суспільно потребує підготовки фахівця, здатного до організації до різнобічних ділових контактів з використанням різних інформаційних технологій. Тому стаття присвячена аналізу теорії та практики формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх інженерів машинобудівної сфери в процесі вивчення англійської мови. Мета статті полягає в обґрунтуванні теорії та практики формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх інженерів на заняттях з англійської мови в закладах вищої технічної освіти. Реалізація мети потребує вирішення наступних завдань: 1) визначити сутність інформаційної, комунікативної та інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх інженерів; 2) проаналізувати теорію й практику формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх інженерів на заняттях з англійської мови. У процесі виконання завдань використано методи аналізу, синтезу, узагальнення, систематизації, вивчення нормативних документів. Інформаційно-комунікативну компетентність майбутнього інженера будемо розуміти як інтегральну характеристику особистості, яка полягає в сформованій здатності налагоджувати та здійснювати професійну комунікативну взаємодію з використанням вербальних та невербальних засобів комунікації, інформаційно-комунікаційних технологій задля вирішення професійних задач в технічній сфері та задля особистісного й професійного вдосконалення. Розглянуто та проаналізовано досвід власної практичної діяльності на заняттях англійської мови з використання завдань, спрямованих на формування в майбутніх інженерів машинобудівної галузі інформаційно-комунікативної компетентності.ukкомпетентністьінформаційна компетентністькомунікативні компетентністьмайбутні інженеризаняття з англійської мови в закладах вищої технічної освітиФормування інформаційно-комунікативної компетентності студентів технічних спеціальностей на заняттях з англійської мовиArticleС. 157-160https://doi.org/10.32843/2663- 6085/2021/31-1.33378:661.0410000-0003-3297-8284