Hordiienko, N. M.Lomakina, L. V.Гордієнко, Н. М.Ломакіна, Л. В.Гордиенко, Н. Н.Ломакина, Л. В.2015-10-222015-10-222015Hordiienko, N. M. Teaching EFL to mixed-ability classes: strategies, challenges, solutions / N. M. Hordiienko, L. V. Lomakina // Advanced education : збірник наукових праць. – 2015. – Вип. 3. – С. 39–43. – Бібліогр.: 5 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/13069enmixed-ability classeshigher educational establishmentpeer tutoringdifferentiation principlepsychological barrierself-esteemнеоднорідні групивищий навчальний закладпсихологічний бар'єркомплекс неповноцінностіпринцип диференціаціїнеоднородные группывысшее учебное заведениепсихологический барьеркомплекс неполноценностипринцип дифференциацииTeaching EFL to mixed-ability classes: strategies, challenges, solutionsВикладання англійської мови як іноземної в неоднорідних групах: стратегії, проблеми, рішенняПреподавание английского языка как иностранного в неоднородных группах: стратегии, проблемы, решенияArticlePp. 39–43372.881.111.1